Κυριακή 24 Μαΐου 2009

η χειρότερη μπύρα


Όπως θα έχεις καταλάβει μοναδικέ μου αναγνώστη (ένας ιντερνετικός ‘Συνασπισμός’ έχει καταντήσει αυτό το blog – μήπως σε λένε και Θανάση;) είμαι μεγάλος αλκοολικός, χειρότερος και από τον γνωστό μεθύστακα του ελληνικού κινηματογράφου Ορέστη Μακρή. Το οποίο σημαίνει ότι έχω δοκιμάσει τα απίστευτα αλκοολούχα προϊόντα. Σήμερα έφτασε η ώρα να σου διηγηθώ την χειρότερη εμπειρία μου.

Πριν από καιρό και ενώ βρισκόμουν στην σκανδιναβική χώρα που γνωστή για την παραγωγή της σε ψηλές, ξανθές καλλονές πήγα σε ένα super market και πήρα μερικές μπύρες για να έχω στο σπίτι. Ήταν μια εξάδα από την μπύρα που βλέπετε στην φωτογραφία. Το όνομα αυτής Pripps Bla Sommar Special. Που ο Θεός Διόνυσος να την κάνει σπέσιαλ! Τις βάζω στο ψυγείο και το βραδάκι πάω να πάρω μια για να πίνω ενώ διαβάζω. Την βάζω στο ωραίο μου ποτήρι και βλέπω τον ωραίο της αφρό και φτιάχνομαι. Κάθομαι στην καρεκλά μου. Παίρνω το ποτήρι να πιω μια γουλιά και...

Αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα...

Τι είναι αυτό το πράμα; Κάτι δεν πάει καλά. Κάτι έχει αυτή η μπύρα. Ή καλύτερα κάτι δεν έχει. Γυρνάω στην κουζίνα αδειάζω το ποτήρι στο νεροχύτη. Παίρνω μια δεύτερη μπύρα γεμίζω ένα άλλο ποτήρι. Πάνω που είμαι έτοιμος να ξαναδοκιμάσω πέφτει το μάτι μου στο νούμερο που γράφει στο κουτάκι της μπύρας. Γραμμένο με μαύρους αριθμούς σε κίτρινο φόντο διαβάζω 3.5 %. Μαύρο όπως το φόντο του blackpig.blogspot.com. Μαύρο σαν την μοίρα μου εκείνη την μαύρη μέρα. Μα είναι δυνατόν;  Μπύρα με αλκοολικό βαθμό μόλις 3.5 %; Τι νόημα έχει; Είναι σαν να μην έχει αλκοόλ. Το όριο που ο μέσος άνθρώπος αντιλαμβάνεται το αλκοόλ είναι περίπου 4 %. Όποιος δεν με πιστεύει ας την δοκιμάσει (αν έχει τα κότσια!). Μην ακούσω καμιά μαλακία ότι και οι μπύρες χωρίς αλκοόλ ωραίες είναι. Καλύτερα να πιω μουρουνέλαιο.

Και τις άλλες μπύρες πέταξα στα σκουπίδια στον κάδο για τα μέταλλα απορρίμματα, αφού πρώτα τις άδειασα στην τουαλέτα (δηλαδή εκεί που τους αξίζει). Και τα ποτήρια πέταξα στα σκουπίδια στον κάδο για το γυάλινα απορρίμματα. Και για ύπνο πήγα νωρίς-νωρίς. Και ένα σωρό εφιάλτες είδα.

Και το ερώτημα είναι: «Ποιος μαλάκας μάνατζερ, γιατί μανατζαρέος είναι, σκέφτηκε να ονομάσει αυτή την πήρα Special      

1 σχόλιο:

panagos είπε...

kai na fantastei kaneis oti yparxei kai se 2.8%!!!