Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ Ή ΑΛΛΙΩΣ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ EBENEZER SCROOGE(ΜΕΡΟΣ 3ο)

Δύο η ώρα. Ο Σπαγγοραμενίδης νιώθει να κρυώνει. Ανοίγει τα μάτια του να δει τι συμβαίνει, γιατί έχει τόση παγωνιά! Κάπου από το βάθος ακούγεται μια φωνή αρκετά υποχθόνια και απόκοσμη, σα να βγαίνει στη κυριολεξία από πηγάδι!
- Σπαγγοραμενίδη σήκω. Ήρθε η ώρα να με ακολουθήσεις.
- Το κέρατο μου, δε θα με αφήσετε σε ησυχία! Άλλη δουλειά δεν έχετε να κάνετε?
Το φάντασμα πλησιάζει τον Σπαγγοραμενίδη.
- Έχω, για αυτό τέλειωνε δε θα ασχολούμαι όλο το βράδυ μαζί σου!
- Σου χει μιλήσει κανείς για τις mentos? Μάλλον όχι αν κρίνω από την αναπνοή σου!
- Σου χει μιλήσει εσένα κανείς για το φίμωτρο?
- Μμμμμμμμμ! Αστειάκια! Πάμε. Εσύ πιο φάντασμα είσαι?
- Των φετινών Χριστουγέννων και αυτών που θα έρθουν!
- Έχεις διπλή ειδικότητα δηλαδή? Θα σε πληρώνουν περισσότερα! Όχι σαν το μαλάκα το Σφιχτοχέρογλου, πως την έπαθε έτσι? Χα!Χα!
- Πολλά λες! Ξέρεις που ήμαστε?
- Α! Ναι, στο σπίτι του Δενβγαινόπουλου, του υπαλλήλου μου.
- Βλέπεις πόσο ευτυχισμένος είναι που περνάει τα Χριστούγεννα με την οικογένεια του, παρόλο που είναι φτωχός.
- Αν δούλευε αύριο που του είπα εγώ και περισσότερο τις άλλες μέρες δε θα ήταν φτωχός, ούτε θα με έπρηζε για αύξηση. Όλο δε βγαίνω και δε βγαίνω είναι! Με τόσες σπατάλες πως να βγει? Ποιός του είπε να παντρευτεί και να κάνει τόσα παιδιά?
- Τα παιδιά είναι ευτυχία.
- Γνώμη σου. Ωχ τι κάνει αυτή εκεί? Κρύβει λεφτά στη γαλοπούλα? Τη πάω μπράβο!
- Γέμιση στη γαλοπούλα βάζει βλάκα! Τι νομίζεις ότι όλοι κολλημένοι σα κι εσένα είναι?
- Και γέμιση, σπατάλες! Μάλλον πρέπει να του κάνω μείωση μισθού!
- Για πρόσεξε και τώρα που τρώνε πόσο καλοσυνάτοι είναι, ακόμα και με κάτι ποταπά σκουλήκια!
Δενβγαινόπουλος: Χρόνια πολλά σε όλους, σε όλο το κόσμο, ακόμα και σε αυτούς που μας πικράνανε!
Δενβγαινοπούλου: Άντε ακόμα και σε αυτούς.
Μικρός Θωμάς: Ναι και στο κύριο Σπαγγοραμενίδη, για όλα όσα έχουμε σήμερα στο τραπέζι μας!
Δενβγαινοπούλου: Μη ξεράσω, το καρμίρη!
Σπαγγοραμενίδης: Ουστ μωρή δίκιο έχει ο μικρός, για να μη τον καλοπλήρωνα τον τεμπέλη τον άντρα σου, σκατά θα τρώγατε τώρα! Αλήθεια φάντασμα, ο μικρός έχει κάποιο πρόβλημα υγείας? Τον βλέπω κάπως.
Φάντασμα: Ναι και αν δεν χειρουργηθεί θα πεθάνει!
Σπαγγοραμενίδης: Και γιατί δεν το πάνε στο νοσοκομείο?
Φάντασμα: Ψάξε τα οικονομικά της επιχείρησης σου και θα καταλάβεις! Μπα τι βλέπω, συγκινήθηκες?
Σπαγγοραμενίδης: Όχι βέβαια, απλά δεν είναι δυνατό να κάνουν τόσες σπατάλες! Να πετάνε έτσι τα λεφτά!
Φάντασμα: Καλά, καλά, πάμε κάπου αλλού τώρα.
Σπαγγοραμενίδης: Καλά, με γύρισες σπίτι αλλά γιατί δεν μπαίνουμε μέσα και δεύτερων έχει ξημερώσει! Έχασα τον ύπνο μου!
Φάντασμα: Σκάσε και ήμαστε στο μέλλον!
Σπαγγοραμενίδης: Καλοοοοοο! Λοιπόν θέλω να μου πεις νούμερα για το τζόκερ, το λοττο και μερικά πραγματάκια ακόμα...
Φάντασμα: Τόσο άπληστος είσαι πια, δεν ακούς τι λένε οι άνθρωποι στο δρόμο?
Περαστικός 1: Επιτέλους ψόφησε!Είχα αρχίσει να φοβάμαι ότι θα ζούσε αιώνια, λένε και ότι κακό σκυλί ψόφο δεν έχει..
Περαστικός 2: Σαν το σκυλί πήγε πάντως, ο κακό χρόνο να χει!
Περαστικός 1: Καλύτερα, ένας λιγότερος χα!χα!χα!
Περαστικός 2: Χα!χα! Δίκιο έχεις!
Σπαγγοραμενίδης: Μα για ποιον μιλάνε? Τι είναι αυτοί που βγαίνουν από το σπίτι μου?
Μανάβης: Παιδιά τι είναι αυτά που κουβαλάτε?
Παιδί: Πράγματα που μας χάρισε ο Σπαγγοραμενίδης!
Σπαγγοραμενίδης: Αποκλείεται, εγώ δεν δίνω του αγγέλου μου νερό!
Μανάβης: Έχει τίποτα καλό να πάω να πάρω κι εγώ?
Παιδί: Τι να έχει ο γερολαδάς, παλιατζούρες. Λίγα τα καλά και τα προλάβανε άλλοι!
Σπαγγοραμενίδης: Κλέβουν το σπίτι μου! Που είναι η αστυνομία κάποιος να τους σταματήσει! Εγώ επιτέλους που είμαι? Τι έγινε γιατί μ' έφερες στο νεκροταφείο, θέλω να σώσω το σπίτι μου, πας καλά?
Φάντασμα: Ρώτησες που είσαι εσύ? Για δες τι γράφει η ταφόπλακα μπροστά σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: