Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Τα άλμπουμ που έλιωσα το 2019:The Agonist - Orphans

Τέλος του χρόνου και όλοι καταρτίζουν λίστες με τα καλύτερα άλμπουμ της χρονιάς. Μόνο που φέτος τελειώνει κι η δεκαετία οπότε οι λίστες είναι δύο . Εγώ δεν είμαι λάτρης αυτής της πρακτικής δηλαδή να κατατάσσω τα άλμπουμ σε κάποια σειρά αναλόγως του πόσο μου άρεσε η όχι κάποιο άλμπουμ , αν θα είναι δέκα ,είκοσι ή μόνο πέντε . Αλλά έτσι για το καλό θα γράψω για τα άλμπουμ που « έλιωσα» τη χρονιά που μας πέρασε , όσα είναι αυτά και με τυχαία σειρά.

Επόμενη στάση ο Καναδάς αλλά με ελληνικό ενδιαφέρον καθώς η τραγουδίστρια των agonist είναι Ελληνίδα. Άβυσσος το internet αλλά προσφέρει ευκαιρίες! Κάπως έτσι την εντόπισαν στο youtube και την τσίμπησαν.
Τι παίζουν ? Κάτι σε τεχνικό ή μελωδικό death metal . Κι από ποτέ εγώ ακούω τέτοια πράγματα? Βασικά δεν ακούω αλλά έχω ένα ποσοστό καφρίλας που μπορώ να αντέξω ( αν και πάλι εντυπωσιάστηκα με τον εαυτό μου , δεν το περίμενα)
Ειδικά όταν το συνολικό πακέτο είναι καλό. Κι εδώ είναι . Μπορεί να είναι ακραίο κάποιες στιγμές αλλά μπορεί να είναι πολύ μελωδικό κάποιες άλλες. Τα γυναικεία γρυλίσματα διαδέχονται εξαιρετικά μελωδικά κομμάτια που ντύνονται από τα υπέροχα φωνητικά της Βικης!  Ωραία riffs και τεχνικά solos.
Δεδομένου ότι έχεις μια γυναίκα να γρυλίζει κι όχι κάποιον κρεμανταλά να ξερνάει στίχους μέσα από ένα βαθύ πηγάδι ναι είναι η καφρίλα που μπορώ να ακούσω και να ευχαριστήσω.
Να προσθέσω ότι γενικότερα τα τραγούδια τους επηρεάζονται από πολλά μουσικά ειδη? Ας το προσθέσω κι αυτό . Progressive , epic και δεν ξέρω τι άλλο κάνουν ακόμα πιο ενδιαφέρον το δίσκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: