Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Πρόσεχε τι εύχεσαι!

Πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί θα το πάθεις. Πόσοι όμως το φιλοσοφισαν? Τελικά όχι πολλοί! Θα είναι ψεύτης οποίος ισχυριστεί ότι δεν άκουσε την μάνα του οπότε δεν έτρωγε ή δεν του άρεσε το φαγητό να λέει "Ε ρε κατοχή που σου χρειάζεται"! Εγώ το άκουγα κι έχω να πω "μάνα! Η ευχή σου έπιασε"! Οι γερμανοί μας κατέλαβαν έστω οικονομικά, οι πολιτικοί μας πούλησαν όπως οι δοσίλογοι , ο χειμώνας του '41 πλησιάζει. Καλύτερα να μου δίνες κατάρα γιατί η ευχή δεν μου βγαίνει σε καλό! Πόσοι έχουν πει "Ε ρε Παπαδόπουλος που σας χρειάζεται"! Έπιασε κι αυτό! Οι νόμοι τις χούντας βγαίνουν από τα συρτάρια για να εφαρμοσθούν πάλι. Η Μέρκελ έρχεται στην Αθήνα και μάλλον θα ξαναζήσουμε σκηνές πολυτεχνείου. Για αυτό λέω ΌΧΙ ΑΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΦΤΆΝΕΙ ΤΌΣΗ ΕΥΤΥΧΊΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΈΧΩ!
Published with Blogger-droid v2.0.9

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πριν σταυρώσουμε τους Γερμανούς (που είναι πιο χαμηλά στη λίστα μου), μήπως πρέπει να θυμηθούμε τους στίχους του Φιλόσοφου Μιθριδάτη:
"Κάθε μέρα χαμαλίκι μα το Σάββατο Τσαλίκη".

και με cayenne σε 60 δόσεις..

Όσο για τους χουντικούς νόμους τα είπε όλα ο Δημήτρης Παπαδάτος-Αναγνωστόπουλος (νεολαία ΣΥΡΙΖΑ):
«δεν θεωρούμε καθόλου αυτονόητη και αιώνια τη "νομιμότητα" γενικώς ούτε πιστεύουμε πως "η ελευθερία μας τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία των άλλων"».

μετά από δύο μνημόνια φτάσαμε το τσεκούρι του Βορίδη το '86, να το κρατάμε με το ΑΡΙΣΤΕΡΟ χέρι...

meditorvetus είπε...

Οτι και να λεμε,οποιον και να σταυρωνουμε'παρεπιπτωντως οι Γερμανοι ερχονται χαμηλοτερα και στην δικη μου λιστα,το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο!Οποτε καλυτερα να ευχομαστε ο ενας στον αλλο να παει να γαμηθει μηπως και τα περασουμε ολοι πιο ευχαριστα!

blackpig είπε...

πρωτα πρεπει να δουμε που καναμε εμιες λαθος και να το διορθωσουμε. οι γερμανοι την παρτη τους κοιτανε!