Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

KAZA MIAΣ

-Μίλα εσύ ω δάσκαλε που βλέπεις τα μελλούμενα θα βρει ο Χάρης την έμπνευση του πάλι?
- Θα τη βρει και θα ξαναγίνει καυστικός για αυτούς που τον κακολογούν και θέλουνε τον θάνατο του αστέρευτου μυαλού του!
- Τι άλλο βλέπεις ω μεγάλε μάντη για το 2010? Βλέπεις πράγματα καλά ή μονό συμφορές θα μας βρούνε?
- Μην είσαι απαισιόδοξος ούτε προπέτης νέε μου! Το μέλλον κρύβει καλές και κακές στιγμές!
- Μίλα μου για αυτές να ξέρω τι να περιμένω.
- Η ανυπομονησία ειναι κακός σύμβουλος...
-Το ίδιο και η άγνοια!
- Παρά τα λίγα χρόνια σου υπάρχει σοφία μέσα σου για αυτό και θα σου πω. Δώσε μου τα φύλλα που είναι στο πιάτο δίπλα σου! Ohm!Ohm!Ohm!Ohm!Ohm!Ohm! Τώρα είναι όλα ξεκάθαρα!
- Πες μου η σαμπαμια θα πιάσει?
- Όχι μόνο θα πιάσει αλλά ο Χάρης θα κλέψει τη συνταγή από το Παναγιώτη και θα πιάσει τη καλή. Θα ιδρύσει μάλιστα κι ένα συγκρότημα σαδομαζοχιστικού metal που θα ονομάζεται Nero Merdum και θα τραγουδάει ασυνάρτητους στίχους στα λατινικά! Μάλιστα το πρώτο του alboum με τίτλο Kvo Vantis θα πιάσει τη κορυφή στις περισσότερες χώρες του κόσμου!
- Πες μου δάσκαλε για τον Πανάγο θα βρει δουλειά?
- Δως μου άλλα δυο φύλλα! Ohm!Ohm!Ohm!Ohm!Ohm!Ohm! Ω! Ναι! Βλέπω στο mad ότι παραιτητε ο παρουσιαστής που κάνει την εκπομπή για τον κινηματογράφο και τον Παναγιώτη να τον αντικαθιστά! Όταν μάλιστα θα μαθευτεί οτι είναι αυτός που έφτιαξε τη πρώτη σαμπαμια θα αφήσει μαλλί και θα φύγει για τη Σουηδία. Εκεί θα πειραματιστεί στην εργαστηριακή παραγωγή μεσκαλινας με πρώτη ύλη τη μπάμια!
- Για τον Αντώνη βλέπεις τίποτα! Ξέρω δυο ακόμα φυλλαράκια?
- Και τα χαρτάκια στ' αριστερά σου!
- Δάσκαλε γνωρίζω τη μεγάλη σοφία σου και δεν θέλω να σε θίξω αλλά τεκέ το έκανες!
- Αυθαδιάζεις νέε μου και δεν θα ακούσεις τίποτα άλλο!
- Όχι δεν ξαναλέω τίποτα που σε θίγει σοφέ!
- Ohm!Ohm!Ohm!Ohm!Ohm!Ohm! Θα βρει στο χωράφι του μια νέα χελώνα και θα την ονομάσει Ζαχαρία 2 κι ας είναι θηλυκή. Θα πουλήσει το Ηonda και θα αγοράσει Volksvagen! Θα παραδεχτεί μετά από πολλά χρονιά ότι οι Ιάπωνες δεν ξέρουν να φτιάξουν ούτε τσιμπιδάκι και ότι τα γερμανικά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα! Κατά τα άλλα θα συνεχίσει χωρίς εκπλήξεις τον ήρεμο έγγαμο βίο!
- Ω μεγάλε σοφέ πες μου τι άλλα βλέπεις?
- Είμαι κουρασμένος παιδί μου και δεν μπορώ να δω κάτι παραπάνω έλα μια άλλη φορά!
- Σέβομαι τη κούραση σου δάσκαλε και θα επιστρέψω όταν θα έχεις ξενερώσει να μάθω και τα υπόλοιπα!
- Στην ευχή της Ισιδας να πας!Ohm!Ohm!Ohm!Ohm!Ohm!Ohm!

3 σχόλια:

blackpig είπε...

σου απαντησα?

la maestra είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
panagos είπε...

εύγε δάσκαλε.
γουέλκαμ μπακ?
είσαι στον καλό δρόμο για μενταλίστ, αλλά σε ρωτώ αλλά απαντάς, αλλά το κάνεις με τακτ!!!