Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Όχι Ρε Πούστη!

Κατάρα!!!!!!!!!!!!!!!! Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως έχασα μια τέτοια ευκαιρία. Ποιος? Εγώ ο εφευρέτης της σαμπάμιας αυτού του υπέρ-προϊόντος δεν σκέφτηκα τη σούπερ-διαφήμιση (Πανάγο ακούς?). Βλέπω το dvd της Αλεξανδρατου και κοπανάω το κεφάλι μου στο τοίχο! Τι ευκαιρία έχασα ο μαλάκας? Πως το λαμπρό και διεστραμμένο μου μυαλό δεν μπόρεσε να το σκεφτεί? Μόνο το χαρακίρι μπορεί να σώσει την υπόληψη μου (Πανάγο πάρε ένα σπαθί να μου κόψεις το κεφάλι όπως ορίζει η παράδοση των σαμουράι)! Φαντάζεστε αν αντί για σαμπάνια η Τζούλια χρησιμοποιούσε σαμπάμια τι προβολή θα έπαιρνε η θεϊκή έμπνευση μου? Θα έπαιζε σε όλα τα μεσημεριανά θα γινόταν το πιο trendy  προϊόν θα πουλιόταν ακόμα και στα sex shops! Τι να πω αυτές οι ευκαιρίες εμφανίζονται μια φορά στη ζωή σου αν τις χάσεις ... κλαύτα!

2 σχόλια:

panagos είπε...

eytyxws yparxw egw!
Exw hdh kleisei gia to 2o DVD!
Ekei h sampamia 8a reei authonh....

South Of The River είπε...

Με τις παρέες που έχεις μπλέξει και στα μαγαζιά που συχνάζεις, πάλι καλά να λες!

Η σαμπάμια γαμεί και δέρνει...