Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Το αληθινό πρόσωπο

Και ενώ μέχρι και το μαύρο γουρούνι νομίζει ότι τα βάσανα του Έλληνα τελειώνουν τόσο εύκολα, τα κακά μαντάτα συνεχίζουν. Αφού όπως είδαμε ο Γιωργάκης φανέρωσε στον Έλληνα ότι τον ‘πούτσο’ αυτός θα του τον βάλει, την έκανε από Ελλάδα και άρχισε τα ταξίδια. Που τα βάζει τόσα ταξίδια αυτός ο Γιωργάκης; Να μου θυμηθείτε ότι ο Γιωργάκης θα είναι ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ!
Άρχισαν λοιπόν οι συνταξιούχοι και οι αγρότες να τον ψάχνουν στους πέντε δρόμους. Και να που τον βρίσκουν. Ντυμένο στα μπλε! Αφού πλέον ο Γιωργάκης άρχισε να δείχνει το αληθινό πρόσωπο του. Πάνε τα κόκκινα... Τώρα μπλε για να δηλώνει ότι είναι «ένα και το αυτό» με τον Αντωνάκη (πάει ο Κωστάκης) και τον Καρατζαφύρερ.
Κάνει αρχικά ότι δεν τον αναγνωρίζει τον Έλληνα. Τον πιάνει ο Έλληνας συνταξιούχος-αγρότης, του ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου του και του λέει:
-Κοιτά βρε τι αυτοκίνητο έχω που μου έκοψες την απόσυρση και έμεινα με το παλιοσαράβαλο. Πως θα πληρώσω το σήμα μωρή που είναι πιο ακριβό από το αυτοκίνητο;
Τίποτα ο Τζόρτζ.
Συνεχίζει ο Έλληνας:
-Μπες μέσα στο σαραβαλάκι μου (0:22) να σε πάω να δεις τα προβλήματα μου, που μου τρέχεις στις Ευρώπες, στις Ασίες, στις Αμερικές και στις Αφρίκες. Πως θα τα βγάλω πέρα;
-Να πέσεις στο νερό και πνιγείς, του λέει ο Τζόρτζ και του δείχνει μια πισίνα (1:35). Να είχες μυαλό να μην με ψήφιζές (2:48), του λέει.
Έχει και συνέχεια εεε!

1 σχόλιο:

panagos είπε...

telika kanw kai gamo tis anartiseis. gi auto me zileuoun oloi kai me 8eloun oles!!!