Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Red Hot Chili Peppers OAKA 4/9/2012

Πως γίνεται σε μια συναυλία να παραγκωνισεις τη μπάντα που παίζει και να κανείς τους πάντες να μιλάνε για σένα? Απλά κανείς το χειρότερο για την διοργάνωση της! Και εν τέλει το πέτυχαν και με το παραπάνω! Τρως το πακέτο για να φτάσεις στο ΟΑΚΑ κάτι που γνώριζες αλλά να θέλεις μια ώρα να μπεις στην αρένα? Μόνο συγχαρητήρια μπορείς να δώσεις στους διοργανωτές! Όχι ότι δεν το περιμέναμε αλλά κάθε φορά καταφέρνουν και μας εκπλήσσουν με την ανικανότητα τους. Nα κάνουν επιτέλους μια καλή οργάνωση ειδικά για μια πάντα που είναι τεράστια! Αλλά έχω ήδη ασχοληθεί αρκετά με αυτούς τους καραγκιόζηδες οπότε ώρα είναι να δώσω χώρο στους πραγματικούς πρωταγωνιστές. Αν και έβλεπα τον παπά να έρχεται κατα πάνω μου με δρασκελιές αν και πήγα προκατειλημμένος κυρίως λόγω της τελευταίας τους δουλειάς τελικά το ευχαριστήθηκα. Άλλωστε αν δεις τους red hot chilli peppers live ειδικά στη χώρα σου είναι σα να βάζεις ένα επιπλέον γαλόνι στη συναυλιακή σου καριέρα! Γενικότερα το peak της πάντας για μένα ήταν το californication. Τα παλιότερα κομμάτια μου αρέσουν πολύ αλλά μετά γίνανε λίγο εμπορικοί λίγο κουραστικοί και προσφάτως αδιάφοροι. Κι όμως δεν με κούρασαν. Ακόμα και τα αδιάφορα καινούρια κομμάτια τους τα άκουσα ευχάριστα. Σίγουρα δεν την κατατάσσω στις καλύτερες συναυλίες που έχω δει καθαρά λόγω του setlist αλλά όπως και να το κανείς είναι οι red hot chilli peppers ρε γαμωτο! Η παρουσία του νέου κιθαρίστα δημιούργησε πολλές αμφιβολίες αλλά εγώ τον βρήκα καλό. Το έχει το όργανο απλά είναι διαφορετικού στυλ. Δούλευε πολύ με τα εφέ της πεταλιερας και ξέφευγε από το κλασσικό παίξιμο. Ίσως αυτός να ήταν και ο λογως που ακούγονταν λίγο ψυχεδελικοι στα διαφορά τζαμαρισματα στις εισαγωγές αλλά και στα τελειώματα τον τραγουδιών δείχνοντας πάνω από ολα πόσο αρχιδατοι μουσικοί είναι! Αν και δεν τους έχω ξαναδεί ζωντανά μου έκανε εντύπωση η νωθρότητα του Kiedis. Δεν ξέρω αν αυτό ήταν το concept όλης της περιοδείας να πέσει όλο το βάρος στο φρενοκομείο τον Flea. Τελικά την συναυλία πρέπει να την ευχαριστηθηκαν περισσότερο όσοι πήγαν κρατώντας μικρό καλάθι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: